Over my head

Liv har fortfarande feber och jag har huvudvärk, hjärtklappning och ångest. Vi har en fin dag framför oss haha… Som tur är så är Liv en glad prick ändå så hon får dra upp stämningen för oss båda idag. Nu sover hon dock i vagnen och jag ska roa mig med att lägga in kläder i garderoben från rentvätten som ligger i två påsar i vardagsrummet. Jag hade tänkt att tvätta nu vid halv tolv också men jag mår såpass dåligt så jag orkar faktiskt inte. Får avboka tiden och boka in en ny lite senare istället. Och hade vi inte varit sjuka så hade vi varit med Emilia, Albina och barnen på Bibblan idag. Så typiskt!

Igår fick vi i alla fall rensat en hel del i förrådet vilket känns SÅ himla bra! Ännu är vi inte klara men varje gång är en bra bit på vägen mot en mer prylbantad livsstil och jag är supertaggad på att fortsätta tills vi har bantat ner så mycket som möjligt (även om jag vet att prylbanting i princip är en evig syssla).

Nu ska jag fixa med tvätten och vila lite. Puss!

Lämna en kommentar